Asi před měsícem mi sem na blog psali Marcel Sobieski (COO) a Igor Pisov (Marketing Manager) o nově vzniklém členském klubu, který se živí tvorbou a prodejem profesionálních wordpressových šablon. Jmenuje se Tesla Themes a vznikl v dubnu 2013.
Sami sebe na webu charakterizují těmito třemi slogany:
- čistý design
- spousta funkcí
- skvělá podpora
Protože s jejich šablonami v reálném nasazení nemám (aspoň prozatím) žádné zkušenosti, nemohu potvrdit, nakolik je poslední bod pravdivý a nakolik jsou to jen nabubřelé marketingové slogany.
Z jejich dosavadní tvorby ale mohu říct, že se mi líbí. Design je kvalitní, dotažený do detailů a hlavně se neopakuje (už jsem tu měl studia, kde byly všechny šablony na jedno brdo)
Aktuálně mají v nabídce 9 šablon a každá vypadá velmi zdařile – některé jsou velmi originální a specifické (jako například šablona MyCountdown pro typickou prezentaci „pracujeme na tom“), většina je ale poměrně univerzálně využitelná – univerzálnost ale neznamená, že by šablony postrádaly zajímavé nápady (třeba šablona Cool Stuff se zajímavou adaptací timeline)
Cenová politika je velice příznivá. Šablonu můžete zakoupit za jednorázový poplatek $25. Případně můžete za $35 ročně získat členství a přístup ke všem šablonám. Igor Pisov mi psal o jejich interním závazku vydat 1-2 nové šablony měsíčně tématicky zaměřené dle aktuální poptávky.
Do 20. července 2013 navíc můžete pomocí kupónu TTPROMO20 získat 20% slevu z těchto cen.
V jinak poměrně zajímavém rozhovoru se jeden ze zástupců Tesla Themes nechal slyšet, že uvedené ceny jsou pouze zaváděcí a že budou posléze zvednuty.
K tomuto jsem poměrně skeptický, neboť z byznys reality vím moc dobře, jak obtížně se jde s cenou nahoru – každá cenová úroveň má totiž jinou cílovou skupinu a pokud vám vše perfektně funguje na hladině X, pak při zdvojnásobení cen se může situace zcela obrátit.
Každopádně Tesla Themes jsou velmi zajímavou novinkou na trhu a pokud to sami nevzdají a vydrží jim píle a úsilí, věřím, že se mohou rozrůst a být zajímavou alternativou k ostatním studiům.Všichni, kdo uvažují o vstupu do tohoto byznysu, by si z nich mohli vzít příklad – narozdíl od jiných expertů, které jsme tu již měli, na mě totiž působí velmi profesionálně.
Pingback: Display – trendy šablona, která ovšem není responzivní (navzdory tomu, že tvrdí opak) – Prémiové šablony pro Wordpress